- Overige info.

Gezichtsbehandelingen worden gegeven met Nouvital

Nouvital is een innoverend cosmeticamerk met een uitgebreide huidverzorgingslijn met eerlijke producten voor elk huidtype, zelf op de meest gevoelige huid. Deze producten bevatten natuurlijk zuivere ingrediënten, die een zeer krachtige werking hebben om zo het beste uit uw huid te halen.

Producten van Nouvital zijn:

• Hypoallergeen
  • Allergeenvrij geparfumeerd
  • Vrij van minerale oliën
  • Vrij van tarwekiemolie en lanoline (i.v.m. glutenallergie)
  • Voorzien van een zonnefilter (alle dagcrèmes)
  • Dierproefvrij

Alle producten zijn samengesteld volgens de nieuwste wetenschappelijke inzichten en ontwikkelingen op cosmetisch gebied, e.e.a. geheel conform de Europese richtlijnen. De producten bevatten voornamelijk werkstoffen van natuurlijke oorsprong.

Nagelcorrectie

Ook zo een zin in de lente en de zomer? Met behulp van de NCM Sculpture Clear Gel worden schimmelnagels, traumanagels, stootnagels en afgebroken nagels gerepareerd. Deze zien er weer uit als nieuwe nagels. De gel is duurzaam en trekt tevens schimmelsporen mee tijdens de groei van je eigen nagel. U kunt weer zorgeloos in de slippers met mooie gelakte nagels.

Zuurstof en tinctuur (water) doorlatende nagellak in verschillende kleuren verkrijgbaar

Zuurstof en tinctuurdoorlatende nagellak verkrijgbaar.

Lockdown

Tijdens de lockdown open voor productverkoop en alleen medisch noodzakelijke voetzorg volgens het wegingskader van Provoet. Hier valt onder:

• Een ingroeiende nagel of traumanagel die zonder behandeling risico heeft op ontsteken.
  • Een likdoorn die zonder behandeling dreigt te gaan ontsteken.
  • Eelt en kloven waarbij zonder behandeling verhoogd risico is op onderhuidse bloedingen of ulcus.
  • Een hypertrofische nagel die als gevolg van extreme dikte in de huid drukt en zonder behandeling zal leiden tot een ontsteking